Ma vinde….

Posted: decembrie 29, 2010 in MA VINDE ...

Va salut !!!

Nu prea stiu cum ar trebui sa incep acest post, deoarece nici eu nu sunt hotarat si nu stiu 100 % ceea ce vreau.
Este vorba despre masina mea. Cred ca a venit timpul sa ne despartim. Am luat aceasta decizie recent, in urma analizei nevoilor imediat urmatoare a familiei mele care incepand cu luna ianuarie 2011 va avea un membru nou.
Am postat anunturi pe site-urile de specialitate, dar daca cunoasteti pe cineva, sau sunteti interesati in mod direct, nu ezitati sa ma contactati.
Mai jos o sa va perzint cateva date tehnice si cateva foto reprezentative pt masina .

VOLKSWAGEN POLO 6N2
1,4 Injectie Benzina , 16 V
Anul fabricatiei: 2001
Conbustibil: BENZINĂ
Putere: 55KW / + 75 CP
Consum mixt: ~ 6.5 l/100 km

Dotări:
AER CONDITIONAT,
ABS,
SERVODIRECTIE,
AIRBAG-URI FRONTALE,
PROIECTOARE CEAŢĂ – 2 moduri – functie Stroboscop lampa Flash Police ,
OGLINZI ELECTRICE ÎN CULOAREA CAROSERIEI,
CUTIE MANUALĂ 5+1,
ÎNCHIDERE CENTRALIZATĂ PE CHEIE TIP BRICEAG,
VOLAN REGLABIL INALTIME,
GEAMURI ELECTICE,
UNIC PROPRIETAR, Masina a fost adusa din Germania in iunie 2007
FILTRU DE AER CONIC, SISTEM EVACUARE FINAL SPORT
JANTE ALIAJ PE 15” – BORBET (CAUCIUCURI VARA) + JANTE TABLA CAPACE ORIGINALE (CAUCIUCURI MIXTE)

*Masina se vinde cu sistemul audio original – sau actual discutabil

Lasă un comentariu